AKLALE

sıradan,ama özel

30 Nisan 2009 Perşembe

Sızıntı


Şakaklarımda kümeleşen ak saçlarımın şavkının yüzüme vurduğunu hissettim dün gece.Kişinin bazı şeyleri farketmesi için beyninde bir lamba yanar olgusuna inat, benim lmba beynimin dışında, yüzümde yanıyor diye düşünüyorum. Kararmış kalplerin karası vururken sahibinin yüzüne, ak saçların aydınlığının vurması çok ta garip olmasa gerek. Saçlarla beraber kalpler de ağarır mı acaba? Saçın karası makbulken, kalbin karasını hep öteledik ne hikmetse..Ağarmış saçları karartmak için türlü yöntemlere başvururken, aynı yöntemler kalp içinde geçerli olabilir mi..

Gecenin 2 sinde antrenin loş ışığı vururken aynadaki yüzüme,ve arkasından suyun serinliği, ve düşüncelerimin derinliği yetim kalmış hayallerime bir lahza olsun dokunabilecek mi..

Ağaran her ne varsa karartır mı acaba yetim kalmış hayaller...

Aynı hayalleri de aydınlatacak mı ağarmış saçların ışıltısı..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa